Saturday 2 September 2017

Swing Trading Power Strategier To Cut Risk And Boost Vinst Download


Swing Trading Power Strategies för att minska riskerna och öka vinsterna. Denna väsentliga guide till en handelsstrategi erbjuder ett lönsamt och lönsamt alternativ till både daghandel och buy-and-hold-mentaliteten. Swing Trading presenterar metoder som gör det möjligt för upptagna människor att hålla positioner Så länge som en vecka till en månad och sedan avsluta med en snygg vinst. När dagshandlare utför många affärer för nickels och dimes, tar swinghandlare större positioner och gör få rörelser för mer omfattande avkastning. Denna resurs fokuserar på hur du kan uppnå framgång och Skörda belöningarna för denna unika och lönsamma handelsmetod Du hittar steg-för-steg-vägledning och värdefulla tips om gratis online-verktyg som du kan använda för att tillämpa swing trading-metoden och väsentligt växa din portfölj Beställa din kopia idag. Sökning Book Reviews. Customer Reviews. By amazonfan den 24 september 2016. Jag läste boken men hade ett ljus gå på i mitt huvud vid något tillfälle senare i mitt liv flyttade jag alla mina pengar till Vanguard bredbaserade indexfonder några år tillbaka och bara lämna pengarna sitta Lågavgifter, ingen mäklare att betala och liten risk Jag bestämde mig för att göra Swing Trading eftersom det är så svårt att slå marknaden på ett konsekvent sätt att det inte är värt all huvudvärk och den tid jag behöver Flera miljoner i indexfonderna nu, så jag är nöjd med beslutet. Var denna recension till hjälp för dig. Om du älskade Market Wizards, kommer du att tycka om intervjuerna och diskussionen i den här boken. Med Mike Victor den 14 november 2013.I Ha en mjuk plats för böcker som detta säger jag alltid om jag kan ta upp en eller två nya idéer från varje sådan bok, det är väl värt att köpa, eller om det förstärker min nuvarande handelsmetod jag tyckte om författarens uttömmande backtesting snarare än helt enkelt presentera någons idéer utan empiriskt stöd Det här är verkligen Market Wizards Lite, en serie intervjuer som används för att hoppa av poäng för djupare diskussion och analys. Jon Markman från MSN Money gör ett bra jobb för att visa hur MSN-plattformen kan hjälpa till att sättaIdéer i boken att använda, något jag tycker är väldigt praktiskt och berikande på flera nivåer. Var denna recension till hjälp för dig. Titeln är vilseledande. Med Steven Phillips den 11 september 2004.Den här boken kommer inte att lära sig hur man blir en gungare eller förbättra dina swing trading skills Av alla böcker om handel som jag har sett finns det bara en som verkligen adresserar swing trading från en marknads professionell synvinkel - WD Gann - En skatt återupptäckt WDGATR, av Robert Krause Även om priset på WDGATR visas att vara hög 170, är ​​metoden ljuden Enligt min åsikt är WDGATR prissatt väsentligt under sitt verkliga värde. Markmans arbete är övervärderat till ett öre. 10 personer tyckte att det var till hjälp.

No comments:

Post a Comment