Wednesday 20 September 2017

Enkel Forex Trading Strategier Arbete


Enkla strategier. Inskickad av Edward Revy den 28 januari 2007 - 07 22.Simple Forex strategier enkelt att använda, lätt att prova. Denna samling av Forex trading strategier och tekniker är dedikerade till att hjälpa handlare i sin forskning och utveckling av användbara handels stilar och handelssystem. Obs! Alla handelshandelsstrategier publiceras endast för deras utbildningsändamål. Handelsregler kan tolkas. Planerade risknivåer kan ökas dramatiskt under extrema marknadsförhållanden. Använd idéerna och eller ändra dem så att de passar din affärsstil, men bara på din egen risk Vi rekommenderar att du testar ditt handelssystem på ett demokonto innan du investerar i riktiga pengar. Simla handelssystem är bra för skickliga nybörjare och mellanhandlare, men kanske inte passar mer erfarna handlare. Hoppa inte över dessa strategier, eftersom de kommer att bevara konsistens i dina lärandeprojekt Avancerade strategier var alla på ett visst enkelt sätt, men senare förbättrades av handlare Så, Lea Att räkna med de grundläggande idéerna bakom enkla strategier hjälper dig i framtiden att fördjupa dig i din egen strategi. Vi hoppas att du gillar att stanna hos oss. Tror du, Edward Revy och mina bästa Forexstrategier. Om du läser kommentarer ser du att när näringsidkare bad mig att rekommendera några specifika strategier på den här webbplatsen gjorde jag det Men från den tiden har alla enkla strategier sorterats och flyttats, så den gamla numreringen i mina svar kan vara irrelevant för enkla strategier. En annan sak är att varje tid en ny strategi läggs till kan det vara mycket bättre än de jag rekommenderade att prova månader eller år sedan Så ta bara tid och utforska våra bra strategier. Simulera Forex Strategies. Forex Trading Strategy. Nick s Forex Price Action Strategy . Välkommen till den senaste utgåvan av min Forex trading strategi. Min Forex trading strategi är helt och hållet baserad på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, anpassat och förbättrat m y prisstrategi sedan 2005 Denna handelsstrategi är tio år då den har överlevt stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat Forex-marknaden har kastat på den. Och det är skönheten att handla en prisstrategi. Indikatorbaserade strategier är låsta till marknadsförhållandena de skapades för Prisåtgärden är flytande, det anpassar sig enkelt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och till och med till olika handlare. Viktigast, prisåtgärder gör att du kan Håll din handel enkel. Håll din handel enkel. Den viktigaste principen i min Forex trading strategi är att fortsätta handla enkelt Jag är emot över komplicerad handel. Ju enklare din strategi är, desto effektivare kommer du att vara som en näringsidkare. En av de viktigaste målen med min prisstrategi är att hålla mina diagram rena Det enda jag lägger på mina diagram är stöd och motståndsområden jag använder dessa stöd - och motståndsområden i samband med ljusstake analys för att handla Forex Packing mina kartor fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att läsa pris action. Trading utan indikatorer gör min Forex trading strategi enkel, stressfri och mycket effektiv Vad ser ett rent Forex diagram här bild på min EUR USD 4-timmarschema. Min rena och enkla Forex tradingstrategi. Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspris. Det är därför jag älskar min Forex trading strategy. Vissa handelsstrategier är en absolut röra av indikatorer Kolla in bilden nedan, vissa människor faktiskt handla så. En rörig indikatorbaserad Forex strategi. Varför skulle du vilja handla som this. Indicators krävs för denna handelsstrategi. Så att handla min Forex Trading Strategy använder jag inga indikatorer. Jag tycker inte alls om att använda Forex-indikatorer eftersom jag finner data värdelösa, eftersom de lagrar nuvarande pris. Om du vill vara i ögonblicket och ta hand om vad som händer rätt n då måste du basera affärer på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action. My Forex Trading Strategy kommer att fungera på valfritt valutapar som är gratis flytande och regelbundet handlas. Det beror på att min metod är baserad på prisåtgärd Detta innebär att du kan använda denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading platform. Som sagt, föredrar jag personligen att koncentrera mig på några få valutapar vid en gång tycker jag att det är för distraherande att Försök hålla reda på för många par på en gång. Jag handlar huvudsakligen EUR USD, USD CAD och AUD USD Jag handlar i allmänhet dessa valutapar som de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. Du hittar inte slumpmässiga hopp om det inte varit Några mycket oväntade nyheter, vilket är ganska sällsynt. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London, New York och Asien, välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid de tidpunkterna. jonhandel fungerar bättre på längre tidsramar. Eftersom detta Forex Trading System är baserat på prisåtgärd kan du handla vilken tidsram som helst från en timme eller mer. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagliga diagram. Dessa är konsekvent de mest lönsamma , eftersom mönstren är lättare att få plats och leda till mer konsekvent vinst. Typer av prisåtgärdsanalys. För det första använder jag två former av Price Action Analysis. Support och Resistance lines. Candlestick analysis. How to Enter Trades med hjälp av min Forex Trading Strategy. På grund av den senaste ekonomiska osäkerheten och länderna som förlorar sina kreditvärderingar etc, växlar valutorna inte som de normalt skulle ha gjort det här. Det har lett till att jag bara handlar omkallningar. Jag letar efter starka omkastningsuppställningar som bildas ovanpå mina stöd - och motståndsområden. En gång ett mönster former som indikerar en omkastning, ställer jag in ett utlösningspris och anger handeln. Jag tar flera affärer varje vecka. Målstrategier Mål och Stopp. Mål Mina mål är i genomsnitt 80 pips Stoppar Mina hållplatser är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden. Jag tillåter vanligtvis prisåtgärder för att bestämma mitt mål och stoppa. Det betyder att jag kommer att läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på senaste höjder och lågor. En vanlig plats för en stopp kommer att vara över eller under de senaste höga eller låga. Hur man anpassar handelsstrategin kring nyhetsmeddelanden. Jag använder Forex-kalendern från att hålla reda på ekonomiska data Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika handel med stor påverkan nyhetsmeddelanden Faktum är att genom att handla genom de flesta nyhetsmeddelanden slutar jag göra mer vinst. Bankar och andra stora handelsinstitut betalar miljoner för analytiker och dataflöden som gör det möjligt för dem att göra utbildad gissning om kommande ekonomiska utgåvor. Dessa gissningar är inräknade i pris innan uppgifterna släpps. Om en handel upprättas före en stor ekonomisk datafrisättning kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner själva för frisläppandet. Om prisåtgärden är tel Det är oftast en orsak. De enda nyheterna jag undviker är oförutsägbara nyheter eller mycket stora konsekvenser nyheter, här är en snabb lista. Tal av centralbankens ledare eller politiker. Intresseanmälningar eller något direkt relaterat till räntorna. NFP-rapport, namnet ändrades för en tid sedan till arbetsförändringsrapporten för icke-jordbruksföretag. Du bör också se upp för viktiga politiska möten som toppmötet i G7 och G8. Det senaste toppmötet i G7 i juni 2015 orsakade många oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras. Det enda jag inte gör är att skriva in en handel som utlöses av ett pressmeddelande. Nyhetsbaserade rörelser tenderar att återgå snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare tar jag bort den innan någon större News release. As du kan se är min Forex Trading Strategy enkelt och tillåter dig att göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla Forex-valutapar. Simpel Trading Strategies 2X Inside Day Strategy. Inte gör enkla Trading Strategies Compl en gång trodde att många handlare konsekvent obsess över är hur man skapar enkla handelsstrategier som erbjuder den lägsta risken och den högsta belöningen jag kan relatera till detta eftersom jag brukade gå igenom denna typ av tankprocess själv för flera år sedan. Jag har alltid trott om sätt att minimera min risk och öka min vinstpotential och det är inte något som alltid är lätt att göra En dag med ren chans snubblat jag på ett handelsmönster som gjorde att jag kunde komma in på marknaden med mycket låg risk samtidigt som jag behöll förmågan att Vinst väsentligt Vad jag gillade bäst om denna metod var det starka momentum som följer efter inmatningssignalen utlöses. Denna strategi fungerar med aktier, terminer, råvaror och Forex om du handlar några av dessa marknader. 2X Inside Day-strategin kan minska risken väsentligt. Denna strategi är väldigt lätt att hitta på OHLC-diagrammet och jag är säker på att efter denna handledning har du inga problem att hitta flera exempel själv. Det första du behöver är en stark Trenden går antingen upp eller ner Någon som följer min handledning eller inskrivna kurserna kan jag vara stor förespråkare av att gå med den nuvarande marknadsutvecklingen. Du kan se i detta exempel hur beståndet i det här exemplet trender starkt. Du vill se till att du Hitta bra trender marknader så att dina odds undviker att bli stoppad är väsentligt minskat och din vinstpotential är väsentligt ökad. Se till att du alltid följer trenden på dagliga diagram. 2X Inside Day Set Up. När du identifierar trenden du måste identifiera den faktiska inrättningen Insidan 2X är ett konformsmönster som har två inre dagar inuti varandra Jag utvecklade denna inställning för att hitta dagar inom en trend när marknaden minskar väsentligt och tar en andning från volatiliteten Detta ger mig möjligheten Att komma in under en lugn period innan volatiliteten plockar upp igen. Jag anser också att ingen lägre nedgångar gjordes och prisåtgärder kunde behålla inom de tidigare låga demonerna trates fortsättande styrka kan vara framåt Du kan se i det här exemplet hur varje dag s hög och låg är inom förra dagen s trading range Det här är den typ av inställning du vill hitta när handeln 2X Inside Day ställs upp. Varje dag är det Inom den tidigare dagen. Du kan titta närmare på mönstret i det här exemplet Lägg märke till hur varje efterföljande dag ligger inom den föregående. Handlingsåtgärden blir väldigt stram, vilket sänker din risknivå väsentligt när du anger inställningar med låg volatilitet, såsom detta en Ingången är 05 cent över det höga priset som gjordes på dag tre och din stoppförlustnivå är platsen 0 10 under den tredje dagen s lågt pris Ingångssignalen måste utlösas den fjärde dagen Om din köpstopp inte utlöses på den fjärde dagen måste du avbryta din order och handeln är ogiltig. Dölj till låg volatilitet Risknivån är låg på denna inställning. När inmatningsstoppet utlöses bör du omedelbart placera en stoppförlustorder under dag tre låga vinsten mål för denna strategi är inställd på 4 gånger din risknivå. I det här fallet var risken endast 0 55 cent, så vinstmålet skulle vara 2 20 till ditt inmatningspris. Du kan se hela sekvensen från post till utgång i det här exemplet Trades med risk på mindre än 1 00 som har 4 gånger vinstpotential anses vara mycket låga riskmöjligheter och det är vad 2X Inside Day Strategy erbjuder. Risken för belöningsförhållande på denna strategi är det bästa jag har sett.2X-strategin fungerar till Nackdelen. 2X-strategin fungerar lika bra till nackdelen som det gör på uppsidan. I det här exemplet kan du se hur beståndet bröt uptrend och utvecklar en bra down trend. Detta är ett bra exempel på vilken typ av handel du vill att se innan handelsuppsättningen Början av en trend är ett bra ställe att komma in eftersom momentum vanligtvis ökar när trenderna fortsätter att röra sig i samma riktning. Utbrott och nedgång börjar. När du etablerar att marknaden eller lagerför din handel i s i en downtrend måste du isolera uppställningen I det här fallet skulle du återigen leta efter 2 dagar som ligger under det höga priset för föregående dag och över det låga priset för föregående dag. När du ser uppsättningen upp några gånger kommer du att börja märka det om och om igen när du skannar diagram för din dagliga träfflista Du kan se i det här exemplet exakt hur uppställningen ser ut. Varje dag Högpris är lägre än tidigare dagar Högt pris och varje dag lågt pris är Högre än de tidigare dagarna Lågt pris. När du identifierar och isolerar uppställningen kan du placera din försäljningsstopp 0 05 cent under den låga som görs på dag tre och när du fyller fyller du bör du stoppa förlusten köpa stopporder 0 15 Cent över det höga som nåddes på dag tre Detta exempel visar exakt var den skyddande stoppförlusten och posten säljer stoppnivåer går. När inträdesstoppet utlöses Lageret ser aldrig tillbaka. Du kan se hela sekvensen på ett dagligt diagram som kan Ge dig en lite skillnad känsligt perspektiv på upprättandet och hela handelssekvensen Nyckeln till denna strategi är att isolera mönster där din risk är extremt begränsad, såsom de två exemplen som jag gav dig idag Risken för var och en av dessa två exempel var mindre än 1 00 Detta är en stor risk för en handel som kan ge någonstans mellan 2 00 och 4 00 i vinst. Notera Lageret Föll En annan punkt efter att vi kom ut ur handeln. Nästa gång kommer jag att demonstrera mer inom dagstrategier så att du kan dra nytta av låg risk Inträdesmöjligheter För mer om detta ämne, vänligen gå till Do Day Trading Work and Day Trading med kortfristiga prismönster. Med Roger Scott Senior Trainer Market Geeks.

No comments:

Post a Comment